Experts uit de branche en professionele bloggers komen samen om u (en uw site) te inspireren, les te geven en te helpen slagen


Bij de Officiële WordPress.com Growth Summit, de tweedaagse virtuele conferentie die twee keer loopt van 11 tot 13 augustus, heeft u toegang tot ongeveer 50 sprekers en presentatoren aan de overkant 90+ breakout-sessies en keynote-gesprekken. De gevarieerde line-up zal nieuwe en gevestigde bloggers aanspreken; professionals in technologie, media en marketing; en iedereen die zijn aanwezigheid op het web wil uitbreiden of uitbreiden.

Hoogtepunten van het evenement zijn onder meer een toespraak van Smitten Kitchen bedenker en kookboekauteur Deb Perelman; panelen met Krant oprichter Kinsey Wilson over de staat van onafhankelijke en lokale journalistiek te midden van een worstelend medialandschap en in het tijdperk van COVID-19; en sessies met oprichters en vertegenwoordigers van bedrijven en organisaties zoals Xbox, Google, Sandwich, African Queer Youth Initiative, Uit in Tech, Looka, en meer.

Vraagt ​​u zich af wat u kunt verwachten? Hier zijn 10 ondernemers, oprichters, bloggers en ontwikkelaars die op de top zullen spreken.


Jason Snell

Jason is de oprichter en hoofdredacteur van Zes kleuren, een site die Apple, technologie en de kruising van technologie en cultuur omvat. Voorheen als hoofdredacteur voor Macworld, behandelde hij alle belangrijke Apple-productreleases meer dan een decennium.

In een breakout-sessie over inhoud en community met webdesigner en Een lijst apart oprichter Jeffrey Zeldman, ze zullen blog- en podcasttips delen, advies geven over het vergroten van uw publiek en geld verdienen met paywalls, winkels, advertenties en meer. "Lidmaatschapsprogramma's kunnen loyaliteit opbouwen en de meest enthousiaste delen van uw publiek voorzien van meer waar ze van houden", zegt Jason. "Ik ben overgestapt op WordPress om een ​​rijker – en beter verhandelbaar – lidmaatschapsprogramma op te bouwen, en de resultaten zijn uitstekend."

Tina Wells

"De 4P's van marketing – product, plaats, promotie en prijs – zijn drastisch veranderd", zegt Tina Wells, de oprichter van Elevation Tribe, een community- en lifestyle-publicatie die zich richt op het helpen van gekleurde vrouwen bij het starten, groeien en leiden van hun bedrijf. Tijdens haar breakout-sessie vertelt Tina over het maken van een marketingplan voor beginners en kleine bedrijven. "We gaan terug naar de basis en ontdekken hoe we de juiste veranderingen kunnen aanbrengen om uw bedrijf niet alleen te laten overleven, maar ook te laten gedijen."

Als bedrijfsstrateeg en gepassioneerde ondernemer gelooft Tina in de kracht van een effectieve online aanwezigheid. 'Uw website is uw eerste etalage en vertelt het verhaal van uw merk', zegt ze, en merkt op dat een sterke visuele identiteit en een fris ontwerp van cruciaal belang zijn. Je kunt beide in actie zien op Elevation Tribe en verder Tina's website.

Kristin Smith

“Door mijn authenticiteit kan ik mijn merk delen met anderen. Jezelf zijn – en transparant – is wat mensen zien en ervoor zorgen dat ze terugkomen. Er is maar één van jullie, en dat alleen is genoeg ”, zegt Kristin Smith, foodblogger bij Krisp X Kristin en podcast co-host van Bij de bar.

In Kristins breakout-sessie kom je te weten hoe ze haar passie voor koken heeft omgezet in een populaire blog en podcast. Ze deelt wat ze heeft geleerd en geeft je een aantal bruikbare stappen om je te inspireren om je angsten te overwinnen en aan de slag te gaan op je website.

"Soms is het in het begin moeilijk om een ​​eindstreep te zien. Maar houd je hoofd naar beneden en blijf werken. Gooi jezelf erin, netwerk met andere gelijkgestemde mensen en blijf leren ”, zegt Kristin. 'Het zal uiteindelijk allemaal zijn vruchten afwerpen.'

Paul Bakaus

'Vroeger was internet het beste platform voor het maken, distribueren en gebruiken van inhoud', zegt Paul Bakaus, een voorstander van de ontwikkeling van senior medewerkers bij Google. “Maar vandaag drinkt de ommuurde tuin – gesloten sociale apps en platforms – onze milkshake. Ik zeg dat het tijd wordt dat we ze niet meer toestaan! We moeten als gemeenschap werken aan het visueel, wrijvingsloos en hapklare internet. Webverhalen zijn onze aanpak om daarbij te helpen en we kunnen niet wachten tot u zich bij ons voegt. "

In zijn breakout-sessie, Telling Webverhalen met WordPress laat Paul je kennismaken met Web Stories – een tool die voor mobiele apparaten geschikt is en waarmee vertellers visuele verhalen kunnen maken met boeiende animaties en tappable interacties – en hoe je ze op je website kunt gebruiken met de Web Stories voor WordPress-plug-in.

Anton Diaz

"We willen bijdragen aan een geweldige post-COVID-19-wereld", zegt Anton Diaz, reiziger, oprichter en maker van Onze geweldige planeet. "We helpen voedingsbedrijven om contact te leggen met fijnproevers en reisbestemmingen om in contact te komen met reizigers."

In zijn breakout-sessie deelt Anton de principes die zijn food- en reisblog al 15 jaar leiden. 'Er zijn kernovertuigingen die hebben geholpen Onze geweldige planeet opvallen ”, zegt Anton. “We zorgen ervoor dat alle eet- en reiservaringen die we aanbieden gebaseerd zijn op ervaringen uit de eerste hand, gebaseerd op onze oorspronkelijke visie: het documenteren van de voedsel- en reisavonturen van ons gezin als onze vier zonen – Aidan, Joshua, Raphael en Yugi – zijn gegroeid."

Deb Perelman

Deb Perelman, de oude foodblogger bij Smitten Kitchen, is een favoriet van de WordPress.com-community. Wat begon als een foodblog en zijproject in haar kleine keuken in New York City, is uitgegroeid tot een van de meest populaire foodblogs op internet, evenals een reeks van best verkochte kookboeken.

"Ik geniet gewoon heel erg van bloggen", Deb zei in een interview met WordPress.com een aantal jaar geleden. "Ik vind het heerlijk om een ​​plek te hebben waar ik op een directe manier kan delen waar ik aan werk en een gesprek kan hebben met mensen die er even enthousiast over zijn, en die me aanmoedigen om meer dingen te proberen die me bang maken in de keuken." Tijdens de conferentie deelt Deb haar verhaal en de reis van Smitten Kitchen, van begin tot heden.

Kim Newton

Kim Newton, een wereldwijde marketingmanager met meer dan 20 jaar ervaring in het werken met bedrijven en merken, is de maker van De opzettelijke pauze, een project dat vrouwen in staat stelt hun dromen te volgen met de kracht van pauze. 'Ik geef elke vrouw toestemming – Ja toestemming – om gewoon te stoppen en na te denken ”, schrijft ze op haar website. "Ik wil vrouwen helpen om pauzeren te omarmen als een krachtige manier om hun dromen waar te maken, met de intentie."

Kim heeft veel successen geboekt op het gebied van consumentenmarketing, bedrijfsstrategie en bedrijfsontwikkeling en zal haar inzichten over marketing en PR op de top delen.

Chris Coyier

Chris Coyier, de mede-oprichter van CodePen, is een front-end ontwikkelaar en ontwerper. Hij is ook de maker van CSS-trucs, een bron die draait om het bouwen van websites, meestal vanuit een front-end perspectief, en sinds dag één gebouwd op WordPress. "Ik ben grotendeels solo-ontwikkelaar van CSS-Tricks. Alleen ik hier. Ik heb niet het budget voor een mooi ontwikkelteam. Maar ik wil me nog steeds krachtig en productief voelen. Dat is een van de dingen die WordPress mij heeft gegeven. Ik heb het gevoel dat ik zo ongeveer alles op WordPress kan bouwen en het op een manier kan doen die niet aanvoelt als een berg technische schulden die ik moeilijk zou kunnen onderhouden. "

In zijn breakout-sessie – Putting WordPress to Work – neemt Chris ons mee achter de schermen bij CSS-Tricks en deelt hij "hoe krachtig WordPress kan zijn als een platform om een ​​uitgeverij op te runnen."

Amy Chan

Voor Amy Chan vormde bloggen het pad naar een uitgeverijcarrière. Amy is de oprichter van Verleng Breakup Bootcamp, 's werelds eerste break-up bootcamp en de auteur van Breakup Bootcamp: The Science of Rewiring Your Heart. "Heartbreak is iets dat iedereen raakt, dus mensen konden snel verbinding maken met het aanbod van het bedrijf", zegt Amy.

In de breakout-sessie van Amy – Hoe ik per ongeluk een leider werd door te bloggen – deelt ze haar eigen verhaal en hoe je je zijoptreden kunt transformeren in iets groters. Om te beginnen zegt Amy dat ze het gewoon moet doen: 'Stop met verbergen. Stop met wachten. Stop met perfectioneren. Perfectie is vermomd uitstelgedrag ', zegt ze. “Start de blog, lanceer het evenement, zet je creatie in de wereld. Wat het ook is, zorg ervoor dat u actie onderneemt. Creëer als een manier van zijn. Start het nu en ontwikkel het later. '

Danica Kombol

Danica Kombol opgericht Everywhere Agency om merken te helpen betere verhalen te vertellen via social media en influencer marketing. Als CEO leidt ze een team dat samenwerkt met merken om op inhoud gebaseerde campagnes te lanceren en om zinvolle gesprekken met volgers te creëren op krachtige, meetbare manieren.

Danica lanceerde ook Everywhere Society, een netwerk van ongeveer 5.000 gevestigde influencers en bloggers, die de influencer-campagnes en merkambassadeursschappen van het bureau aansturen. Haar sessie behandelt bloggen voor doel en winst.


Blader door de agenda voor alle sessies, demo's en lezingen. Koop nu je ticket voor early bird-prijzen van $ 79, die vervalt na 31 juli!



Source link